Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Patch 1.2 bald....
hacky
2004-04-29, 09:42:26
Hallo
Bald kommt der Patch 1.2 mit einigen bugfixen !
Quelle: http://www.farcryhq.com/news.php?setsess=deutsch
Gruß Hacky
L°°pb4ck
2004-04-29, 09:46:48
Na Toll ... hab ich was verpasst oder fixen die da nur am MP rum?
hacky
2004-04-29, 11:10:56
Nur MP ? Nein natürlich auch SP !
"Gameplay changes
Made the run speed about 15% faster
Made sprint last 30% longer
Adjusted damage to vehicles
Vehicles now survive longer in multiplayer and behave consistently between weapon damage types
Bullet damage can be disabled by "g_vehicleBulletDamage" cvar: 0 = no bullet damage (default), 1 = bullet damage; this works only in MP.
MP vehicles can get the same damage from every kind of bullet (no distinction between sniper rifle and the deagle), this value is set by 'dmgBulletMP' variable inside 'DamageParams' table of the vehicle.
Buggy, humvee and gunboat can be destroyed with one rocket.
Bigtruck can be destroyed with three rockets.
Buggy and gunboat can be destroyed with 100 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)
Humvee can be destroyed with 150 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)
Bigtruck can be destroyed with 500 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)
Bug Fixes
Investigated a number of serious issues with headshot detection
Various network improvements
Vehicle damage code cleaned and made more consistent for modders
Fixed some issues with ladder animations appearing odd to other players
Fixed a number of ladder related bugs
Added better quicksave state saving for single player (corrected around 100 bugs)
Fixed bug where players name tag didn't show up in multiplayer
Fixed bug where console would accept letters as variable states
Fixed error with warning message in connection dialogue
Fixed issue with connection dialogue error message
Fixed incorrect HUD message
Fixed server shutdown dialogue error message
Fixed a number of issues with the server listing not displaying correctly (greyed out)
Fixed UI bug that caused cancel button not to work
Fixed issue causing server create sessions not to be saved
Fixed issue with Radeon 9600 rendering issue
Fixed Punkbuster crash when switching from punkbuster online server to hosting LAN server
Fixed issue with punkbuster icon not showing up in the server listing
Fixed random crash relating to punkbuster server listing info
Fixed issue with punkbuster refusing connection to a server that is destroyed and then re-hosted
Fixed a number of crash problems related to punkbuster server creation with non-dedicated servers
Fixed issue with punkbuster enabled in multiple server profiles
Disabled e_vegetation_min_size in multiplayer (used as cheat)
Added optimizations for character effects including invulnerability shader
Added optimizations for scoreboard performance. Scoreboard no longer updates fields that have not changed
Fixed issue where radar would not be drawn correctly with certain game type changes
Fixed framerate issue when player touched assault ammo pickups "
Die sollen mal lieber den dämlichen MP-Bug fixen bei dem man weiterhin Waffen aufnehmen kann, obwohl man keine mehr tragen kann. Wenn ich mein Arsenal voll habe kann ich den anderen Spielern trotzdem munter Waffen vor der Nase wegschnappen, obwohl ich sie nicht ins Inventar krieg.
Mr. Lolman
2004-04-29, 14:54:41
Ist das auch gleichzeitig der PS patch, der bessere Qualität bringen soll?
Original geschrieben von Mr. Lolman
Ist das auch gleichzeitig der PS patch, der bessere Qualität bringen soll?
Nein, sonst würde es im Changelog stehn.
InsaneDruid
2004-04-29, 20:26:10
Hm, keine KI Fixes? :(
TheCounter
2004-04-29, 20:38:36
Die Changelog ist noch nicht final, der Patch braucht noch ein klein wenig bis er released wird :)
GUNDAM
2004-04-29, 21:15:58
Hoffentlich wird der Patch 1.2 auch AI-Fixes enthalten. Die Gegner vorhalten sich bei mir manchmal irgendwo dumm und laufen einfach an mir vorbei :kratz2:
Duke Eiter
2004-04-30, 20:34:31
Die Gegner vorhalten sich bei mir manchmal irgendwo dumm und laufen einfach an mir vorbei
das kann aber auch daran liegen, dass die Dich gar nicht sehen.
Nichts desto trotz hat die KI einige Hänger, die aber verschmerzbar sind (bzw. sonst hätte man auf realistisch mit Sicherheit null Schnitte, hehe)
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