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Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Painkiller Patch 1.2


Rentner
2004-06-11, 16:49:49
ca. 86MB
Schneller Mirror (http://www.fragland.net/index.php?page=downloads&did=1474) @ Fragland
Mirror (http://www.gamershell.com/download_6204.shtml) @ Gamershell

Master-of-Desaster
2004-06-11, 17:53:48
Gibt es auch ein Changelog?

Cu

Morbid Angel
2004-06-11, 17:56:34
Ändert sich auch was im Singleplayer?

TheMaxx
2004-06-11, 18:11:24
A partial list of the updates include (the full list will be in a readme file
included with the update):

Version 1.2
-----------

- NEW: redesigned and much improved prediction code (better prediction + less
processor power required)
- NEW: two new maps: DM_FALLEN1 (for 2x2 and FFA) and DM_FALLEN2 (for 1x1)
- NEW: fully customizable weapon setup (each weapon module can have separate
key)
- NEW: added better mod support (e.g. for Chains.Mod), e.g. pak file format
fixes, free key binding (commands/messages), etc.
- NEW: option to switch the weapon along with primary/secondary fire switch
- NEW: added info about specs not being able to vote
- NEW: forced break added (e.g. when 1 player leaves during 1x1 fight)
- NEW: added various server start-up and configuration options for easier
server maintenance
- NEW: added optional, variable weapon respawn timing
- NEW: stats music added
- CHANGE: Chaingun does slightly less damage/knockback and no longer shocks the
enemy
- CHANGE: Electro does more damage/knockback and shocks the enemy
- CHANGE: Shotgun now has 24 pellets (previously 12), increased total damage
- CHANGE: Driver now shoots the shurikens two times faster
- CHANGE: teleport now reduces the player's extra speed by 50%
- FIX: clients should no longer crash at the end of the game
- FIX: client no longer crashes in rare instances when dying of Electro shot
- FIX: exiting the game no longer alters reverb setting on SB Audigy
- FIX: "Disconnect" during demo playback now works correctly
- FIX: fx of electro-disk are now displayed correctly
- FIX: telefrag during warm-up no longer gives the player max ammo
- FIX: spectators now can see the score at the end of the game
- FIX: quad fx in now properly precached
- FIX: weapon pickup after respawn now works correctly
- FIX: deleting saves from autosaves tab now works correctly
- FIX: "Fire Best Custom" function now works correctly
- FIX: changing player name while in a game no longer resets player's connected
time on scoreboard
- FIX: Callvote map change: voting no longer carries over after new map loads
- FIX: player name no longer can exceed character limit
- FIX: players list now includes special player id (useful for kicking players
with weird names)
- FIX: specs no longer count as players in the browser info
- FIX: no more rare instances of map double-loading
- FIX: sometimes a player could see an item already taken by someone else,
fixed
- FIX: dozens of smaller additions/bugfixes for both multi and singleplayer
Quelle (http://www.3dgamers.com/dl/games/painkiller/painkiller_update_v1.2.txt)

Nefilim
2004-06-11, 18:47:31
Kühle Sache, gleich mal runterladen! =)

FireFrog
2004-06-11, 20:02:07
Die sind doch irre, so nen Mega Patch, mit 56k oder ISDN ist das doch ne zumutung....lohnt der denn für Singleplayer ?

Master-of-Desaster
2004-06-11, 20:18:52
Na an ISDN oder Modemuser wird doch schon lange nicht mehr gedacht.
Siehe irgendwelche Demos die mal eben 500 MB haben.

Cu

Morbid Angel
2004-06-11, 20:31:35
Boah 86 Megabyte, muss ich mir wohl Sonntag nacht downloaden...

TheMaxx
2004-06-11, 21:09:49
Scheint als wäre der Mod-Support ein großes Thema dieses Patches. Trotzdem: 86 MB finde ich hammerviel!!

Goser
2004-06-11, 21:14:08
fett endlich, nur schade das wir dieses weekend keine Session machen.
PCF ownz !

Rentner
2004-06-11, 22:58:41
Jo, 86MB ist schon ein ordentlicher Batzen für einen Patch, aber seit heute hab ich 2 Mbit, in etwas über 5 Minuten war das gegessen ;D

Hab den Patch aber noch nicht installiert,
aber es sollen wohl 3 neue MP-Maps dabei sein!

Agent_no1
2004-06-12, 10:18:11
Und noch immer kein Coop Modus den sie eigentlich per Patch nachreichen wollten. tztz

DocEvil
2004-06-12, 22:35:34
Original geschrieben von Agent_no1
Und noch immer kein Coop Modus den sie eigentlich per Patch nachreichen wollten. tztz
naja, offiziell war ja afaik nie die rede von einem coop-mode.
Aber trotzdem fehlt er mit auch, da hast du recht...

Agent_no1
2004-06-13, 10:33:20
soweit ich weiß, hatten sie in einem interview kurz vor er veröffentlichung des spiels von einem coop modus in den folgenden Patches gesprochen. Ursprünglich wollte sie ja diesen sogar schon in der Full integrieren. Ich muss nochmal das Interview raussuchen

Rentner
2004-06-13, 13:06:16
Die Fixes und Erweiterungen der 2 bisherigen Patches waren wohl wichtiger und man sollte berücksichtigen das PCF nur eine sehr kleine Entwicklerbude ist!

Agent_no1
2004-06-13, 20:44:13
also den Schaden der Waffen nur wegen Multiplayer zu ändern halte ich im Vergleich zum Coop Modus äußerst unwichtig auch wenn dies zum Balancing im DM Match beträgt. Coop dürfte für einige hier auch interessanter sein, als der DM Modus den es mittlerweile bei fast jedem Game gibt.

Birdman
2004-06-13, 23:13:47
Coop war afaik nie geplant und selbst wenn - kommen wird er jetzt sicher nicht mehr. Denn dazu müssten alle Maps geupdated werden und das gäbe dann einen 500MB Patch oder noch mehr ;)