Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : C&C 3 Tiberian Sun - Feuersturmsystem
boxleitnerb
2012-01-07, 21:57:15
Ich hab mal wieder angefangen, TS zu spielen (die kostenlose Version, die es mal gab direkt von EA - noch gibt?). Jedenfalls erinnere ich mich klar daran, dass das Feuersturmsystem früher die NOD-Tiberiumraketen abwehren konnte. Eine einfache Umrandung um das zu schützende Gebäude, System an und die Rakete verglüht harmlos daran.
Jetzt ist das irgendwie nicht mehr so. Egal wie dick ich das Ding baue, die Rakete fliegt einfach durch und zerstört mir meine Gebäude! Ist das normal? Sind die ursprünglichen Versionen und die Gratisversion irgendwie unterschiedlich in dieser Hinsicht?
zAm87
2012-01-08, 00:59:56
Soweit ich mich erinnern kann, musst du das System in dem Moment auch aktivieren bzw aktiv haben :rolleyes:
boxleitnerb
2012-01-08, 01:55:40
Also doof bin ich nicht :tongue:
Ich hab ein bisschen gegoogelt und es scheint, als hätten sie die Möglichkeit, die Raketen abzuwehren, mit dem letzten Patch rausgenommen. Scheiße.
Executable
2012-01-08, 10:19:57
Sollte eigentlich nach wie vor gehen.
Bau mal die Wall rund um das zu schützende gebäude, und wenn du hörst die Rakete wurde gestartet, starte die Wall.
Oft ist Rakete schneller oder fliegt einen "Umweg" genau durch eine Lücke. :wink:
Changelog
Updates previous English Retail versions of Command & Conquer: Tiberian Sun up to version 2.03.
Changes in V. 2.03
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The Tiberian Sun patch 2.03 will fix several bugs while providing improved design related issues (only effective in multiplay and skirmish):
Nod Artillery:
Rate of fire decreased
Damage decreased, approximately 20 percent
Less effective against infantry
Nod SAM Site:
Power requirements are now double
GDI Disc Throwers:
Disc throwers now explode when killed and damage any nearby units
Concrete (Normale Mauern) and Firestorm Walls:
These walls now build like laser fences. If you place one wall section and then place a second, a line is drawn indicating that a wall segment will be built between the two sections. You are only charged for the cost of the end pieces of the wall, not the connecting pieces. Also, walls can be sold but you will not receive money for sold sections. If there is an obstacle such as a unit or structure that appears between the sections during placement, the two sections will not connect.
Changes in V. 2.02
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- Out of sync between Tiberian Sun and Firestorm in Tiberian Sun mode is fixed.
- World Domination Tour map settings don't get changed with "Surprise Me".
- Skirmish games may now be saved.
- Ability to select all units of a type or types on screen that are currently selected. Functionality must be assigned to a key manually in 'Options - Keyboard' menu under 'Selection Category - Select Same Type'.
- New main menu allows faster access to different game types (except in the Spanish version).
- Location and server selection integrated into Westwood Online login dialog.
- User locations are displayed in the Westwood Online user list tooltips.
- Full games are greyed out in the Westwood Online games list.
- Battleclan and Firestorm ladders are now browsable in the Westwood Online ladder screen.
- Host location filter added to Westwood Online find game screen.
Changes in V. 1.17a
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- Fixed bug where buildings could be built in arbitrary locations.
boxleitnerb
2012-01-08, 13:57:49
Hab ich schon, ich hab alles vollgebaut, um jedes einzelne Helipad rum. Sofort aktiviert nach der Startmeldung, und Bumm, Helipad kaputt.
][immy
2012-01-08, 15:25:11
Wenn ich mich recht entsinne kommen die Meldungen auch meist zu spät so das deine Aktivierung dann auch zu spät kommt
Executable
2012-01-08, 16:27:41
Hier ein Video, wo das ganz gut gezeigt wird, manchmal Glückssache bzw reaktion.
Ab Minute 2:00
http://www.youtube.com/watch?v=YnJlb-Zorz8
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